Правила повернення та обміну товару

На всі товари, придбані у мережі магазинів ТМ “Ладні двері”, поширюється дія Закону України “Про захист споживачів”. З метою запобігання непорозумінням, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Повернення товарів, придбаних у компанії ТМ “Ладні двері” здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту придбання за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.
Звернемо увагу, що більшість "Дверних" товарів не підлягає поверненню та обміну у зв'язку з їх індивідуальністю та унікальністю. Більш детальну консультацію вам надасть наш менеджер, який є компетентним у питаннях обміну та повернення.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

За законодавством України є умови, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:

  1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості
  2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця та не виготовлявся "на замовлення" покупця за індивідуальними параметрами.
 
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Повернення здійснюється лише на складський товар, стандартного розміру/кольору, що зберігався на складі. Якщо ви робили передоплату та товар виготовлявся за індивідуальним замовленням, такий товар поверненню не підлягає.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, плюс термін виготовлення аналогічного товару якщо його немає.

Обмін товару належної якості проводиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Роз'яснення:

Не використовувався: Вся продукція є новою та не була використана раніше. Цей стан має бути не змінним, а сліди використання не виявлені. Магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Товарний вигляд: Новий товар поставляється у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості, подряпини та пошкодження на виробі. За збереження всіх елементів упаковки відповідає покупець. При поверненні - товар потрібно запакувати в заводську упаковку силами покупця.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Цей пункт відноситься до товарного вигляду. У разі, якщо при поверненні було втрачено якийсь із документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товарі - повернення буде неможливим. При поверненні необхідно надати оригінал рахунку та товарного чека для повернення коштів.

Аксесуари та додаткове приладдя — поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари та додаткове приладдя. Якщо є сліди розтину та спроби вторинного запакування (особливо це стосується поліетиленової упаковки чи блістерів) — товар повернути неможливо. Оптимальний спосіб уникнути складнощів у майбутньому - це перевірити товар у присутності кур'єра чи менеджера магазину.

У випадку, якщо товар був доставлений кур'єрською службою Нової Пошти, його слід перевірити в присутності працівника служби при отриманні товару, після отримання товару скарги щодо механічних пошкоджень не розглядаються, оскільки їх неможливо буде обґрунтувати перевізнику.

 

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Винятки. Якщо замовник замовив та придбав товар, спеціально виготовлений для нього (індивідуального виготовлення), то такий товар не підлягає обміну чи поверненню. Якщо у цьому товарі виявлено дефект, він підлягає усуненню в розумні терміни, які будуть обговорені з покупцем.

Також у поверненні буде відмовлено, якщо продавець чи виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги покупця) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберіганням. Покупець має право брати участь у перевірці особисто чи через свого представника.

Компанія ТМ “Ладні двері” не надає транспортні послуги щодо повернення/обміну товару від Замовника. Замовник зобов'язаний самотужки здійснити повернення/обмін товару у точку роздрібної торгівлі: м. Київ, пр-т Науки, 4, крім випадків, коли необхідність повернення/обміну виникла внаслідок помилки працівників магазину ТМ “Ладні двері”. В останньому випадку, "Ладні двері" здійснює повернення/обмін - безкоштовно.

Якщо товар був доставлений покупцеві за допомогою послуг кур'єрської служби (Нової Пошти) та необхідна зворотна доставка, то в такому разі оплата послуг кур'єрської служби здійснюється покупцем.