Гарантія

Гарантійний термін експлуатації на міжкімнатні двері 1 рік. Гарантія вступає в силу в день покупки вироби і дійсна протягом зазначеного терміну. Установка дверей повинна проводитися тільки після закінчення робіт, пов'язаних з виділенням вологи і пилу (укладання плитки, штукатурки стін, побілки, обклеювання шпалер, фарбування і т.д.). Ми несемо гарантійні зобов'язання на двері і установку тільки в тому випадку, якщо виробляємо повний комплекс послуг - завмер, доставку, підйом і установку. Також, для збереження гарантії, монтаж і подальша експлуатація двері повинні відбуватися в інтервалі температур від +15 до +30 С і відносній вологості повітря від 30 до 70%.

Гарантія поширюється на:

 

- Геометрія полотна двері

- Руйнування конструкції

- Міцність покриття: відсутність значних зовнішніх змін і руйнувань лакофарбового покриття (відшарування і тріщин в шпоні шириною більше 1см), якщо вони не пов'язані з впливом зовнішніх факторів.

 

Випадок не визнається гарантійним і тягне за собою зупинку гарантії якщо:

1. Недоліки товару попередньо (при покупці) обмовлялися.

2. Конструкція товару зазнала несанкціоновані зміни.

3. Мало місце стороннє втручання або самостійний ремонт.

4. Здійснювалося нецільове використання товару або експлуатація його в непризначених для цього умовах.

5. Товар має механічні внутрішні і зовнішні пошкодження, здійснені при неправильному зберіганні або експлуатації.

6. Товар має механічні внутрішні і зовнішні пошкодження в результаті неправильної установки або транспортування.

7. Товар має пошкодження в результаті впливу побутових чинників, а також стихій і пожеж.

8. Виявлено дефекти (розтріскування, розбухання) в результаті використання товару з порушенням умов експлуатації (безпосередню взаємодію товару з водою або використання його в умовах зниженої або підвищеної вологості).

9. Якщо виявлені дефекти є причиною впливу навколишнього середовища (охолодження приміщення, ультрафіолетове опромінення або ін. фактори).

 

У момент передачі товару від Продавця Покупець зобов'язаний розкрити товар і оглянути його на предмет видимих ​​недоліків (якість товару і відповідність кількості комплектуючих зазначеному в супровідних документах). Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.

Гарантія є дійсною при наявності у Покупця платіжних документів з оригінальним відбитком печатки (штампа) Продавця.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством про захист прав споживачів.